zaterdag, november 18, 2006

effe vlug ter info

voila, ik ben net aangekomen in Brisbane, Australie. Zaaaalig weertje hier, 24 graden en twordt de komende dagen alleen nog maar warmer.

net ongelooflijk toffe dagen gehad in Christchurch, NZ, waar ik bij 2 lokale schonen ben verbleven op een bangelijke locatie (fotookes volgen nog). Couchsurfing begint behoorlijk goed te gaan, in Dunedin had ik een gratis bed, in Christchurch ook en nu verblijf ik bij een studente architectuur die als ne zot aan een presentatie zit te werken voor maandag voor haar eindexamen. Het dutske. Hehe. Noooot, eigen schuld dikken bult, willen studeren, geen compassie. *grijns*

euhm, ja, fotookes posten wordt effe moeilijk want ik zit hier op een computer met Linux en die vindt mijn digi maar niks, maar hopelijk lukt het een van de dagen nog wel eens.

en Jerry, gene paniek (anderen trouwens ook niet): als je niet direct je antwoordje ziet verschijnen op mijn blog is omdat ik alles modereer, dus vetzakkerij komt er hier enkel van mijnentwegen, hihi. Dus gewoon inzenden, ik krijg dat dan in mn meelboks en dan klik ik ¨publiceren" of ¨weg met die rotzooi¨. Dus geduld is weerom een schone gave.

goed, ik ga de lokale blondines hier ne keer uitproberen en hopelijk serveren ze ook nog iets anders dan enkel Fosters!

tot een dezer,

Tom

2 Comments:

At 2:26 p.m., Anonymous Anoniem said...

oowkeeee! vetzakkerij it is.
*rolt oogjes*
ocheere de lokale blondines

(ja ik heb u gevonden)

 
At 10:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Heei pipo,

Ik krijg je maar niet aan de telefoon, dus even via de mail. Pascal heeft me zaterdag ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd, dus we zijn nu officieel verloofd.....

je zusje

 

Een reactie posten

<< Home