woensdag, november 01, 2006

effe vlug vanuit Wellington

dag zoetekes,

ik weet het, ik weet het, ik laat veel te weinig van mij horen, maar 't is hier dan ook druk druk druk. Ik kom zodanig veel toffe mensen tegen dat ik geen moment gerust zit. Alleen reizen, pfff, vermoeiend zenne. Soit, ik ga jullie effe laten weten wat de plannen zijn voor de komende dagen. Morgen ga ik vanuit Wellington met de ferry naar Picton, daar blijf ik dan 1 nacht en dan trek ik met Magic Traveller (zo'n backpackers organisatie) heel het zuideiland rond.

De trip kan je in detail zien op http://www.magicbus.co.nz/main/productDetail/index.cfm?productID=7, ik vertrek dus vanuit Picton, en niet vanuit Christchurch (daar kom ik uiteindelijk aan)

Ok, effe zoeken naar fotookes en wie weet is het ooit nog wel eens een regendag zonder interessant volk en dan komen de andere reisverhalen wel online

Voor de rest groet ik u uit zonnig, fantastisch zalig ongelooflijk mooi Wellington,

ikke