woensdag, oktober 11, 2006

The Beach


Na "The Man with the Golden Gun" een volgende filmlocatie bezocht, namelijk deze van "The Beach" met Leonardo Di Caprio. Gelukkig was de strandjeannet hemzelve niet meer daar, maar dat de bekoorlijke Virginie Ledoyen (zie foto) er ook niet meer was, vond ik wel minder. Gelukkig waren ook hier en op de andere Phi-Phi-eilanden heel wat prachtige koralen. Allez, of wat daar van overbleef, want de tsunami heeft die grondig verstoord. De tropische vissen hebben het gelukkig wel overleefd en met duikersbrilleke en bijhorende snorkel zat je in een mum van tijd in een pracht van een "aquarium". Met de speedboot van de organisatie (en ze nemen de term "speed" nogal letterlijk) vlogen we van de ene leuke paradijselijke locatie naar de volgende tot de hemel wel heel donker werd en we een klein beetje storm op zee hadden. Als je op dat moment in een voor het merendeel open speed-boot zit, was de lol er voor veel mensen al een stuk af. Gelukkig was het lunchtijd aan wal maar de storm bleef behoorlijk hangen. Onze reisgids (fijne ket trouwens) deelde dan ook zeeziekpillekes uit. Ik heb mij van die chemische nest onthouden en mij gewaagd aan een beproefd anti-zeeziekte-recept, nl. enkele frisse pinten. Helpt echt. Effe later kletterden we dus terug over de zee maar kwas er nogal gerust in dat we het gingen overleven: zo wat alle wereldgodsdiensten waren vertegenwoordigd bij het beperkte aantal passagiers van ons bootje, dus we waren in goede handen. Hehe. En ziehier begot, we hebben het nog overloofd ook!

1 Comments:

At 9:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ola, ik wist niet dat jij Virginie Ledoyen kende. Ik heb hier trouwens een paar mooie foto's van haar op mijn pc staan... ;)

 

Een reactie posten

<< Home