maandag, november 20, 2006

daar komt de bruid ...

Aan Karolien & Pascal ne mega-dikke proficiat. Mijn zuske gaat trouwen, joehoeeeeee! Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest. Maar euhm, met wie gaan jullie eigenlijk trouwen?? Dat hebt ge er weer niet bijgezegd, he. Och ja, ´k zal ´t wel zien als ´t zover is dan. Op tijd weten zeggen wanneer den datum is, he, dat ik weer niet in of ander hol van Pluto zit.

oh, voor Karolien en andere smurfjes die mij proberen bellen: ik krijg het nummer meestal te zien als¨prive-nummer¨ of gewoon ¨0000¨. Niet goed wetende wie dat dan wel mag wezen neem ik gewoontegetrouw niet op omdat roaming hier pokkeveel geld kost. Maar ik ga mij vandaag een tijdelijke lokale Australische sim-kaart aanschaffen en dan moogt ge mij allemaal bellen tot ge er blauw van ziet, hehe :p

goed, ik ga ´t stad in (zalig weertje, 29 graden vandaag), m´n trip naar Fraser Island gaan organiseren

toedeloe!

ikke