dinsdag, november 21, 2006

Australisch telefoonnummer

hello hello,

nu ik hier toch voor eeuwig en altijd ga blijven en m´n residency bijna in orde is, heb ik ook maar ineens een Australisch nummerke aangeschaft. Vanaf nu dus steeds te bereiken voor urenlange gesprekken op +61 420 377 193. ´s Nachts (mijne nacht) zal ik meestal mijn Mobistar-nummer in de gsm steken, maar mijne overdag ben ik dus enkel bereikbaar op het Australische nummer. Dus als ´t dringend is, Australisch, als ´t zever is gewoon op mobistar en dringende zever, tja, dat moet ge dan zelf maar kiezen.

Morgen naar Hervey Bay, hopelijk zijn er nog walvisjes en de dagen nadien zit ik met een tour op het verlaten eiland Fraser Island, een eiland dat zo schoon is dat het op de UNESCO wereld erfgoedlijst staat. Kben eens benieuwd. Verwacht dus een tijdje radiostilte.

2 Comments:

At 3:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

ge zou beter de zever op uw australisch laten toekomen, anders betaalt ge roaming...

tip van de immer-economisch-spaarzame ... jerry!

groets mate en knuffel een kangaroo voor me hé!

 
At 10:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zie ik spoken of betaal ik meer voor een smsje naar dat Australisch nummer dan naar uw Mobistar-nummer?

Het is dat mijn belwaarde tegenwoordig verdacht snel daalt... Maar dat zal ongetwijfeld ook wel te maken hebben met het feit dat ik een week internetloos geweest ben en aldus de mensen gsm-gewijs moest ambeteren.

 

Een reactie posten

<< Home