donderdag, november 30, 2006

grrr

eindelijk een internetcafe gevonden dat wat later open is, voor ne keer geen avondactiviteiten voorzien dus het goede voornemen gemaakt om nog eens een berg fotookes te posten.

driewerf helaas, de foto's staan op een DVD-schijfje, en dat prutspel kan dat hier niet lezen. Duuus, weer niks.

ok, intussen ben ik in Cairns, in het noord-oosten van Australie. 't Is hier tropisch heet en vochtig, en dat gaat er niet op beteren, want de komende dagen zit ik in het Daintree tropisch regenwoud.

bij gebrek aan beter voorlopig deze link: http://www.daintreerainforest.com/

hopelijk vind ik daar ergens in een of anderen boom en krokodillenbek een DVD-lezerke, zodat ik eindelijk wat meer kan vertellen.

1 Comments:

At 11:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tja, het leven kan hard zijn nietwaar?
To the point : vandaag een mailtje gekregen van Patricia . Via Peter vernomen dat er een grote reunie van alle Zedelgemmers ooit gepland wordt. Als je interesse hebt, stuur ik het door. Ik kan natuurlijk ook je weblog aan P. doorgeven als je dat wenst.

Tot ziens in cyberworld, one off these days.
Greetzzz, Papa & mama

 

Een reactie posten

<< Home