woensdag, december 06, 2006

Radio Vlaanderen Internationaal

heeeeeeel vlug, want sebiet vertrekt m'n vlucht naar Alice Springs: vanavond gaat de meest sexy radiostem van Vlaanderen en omliggende straten mij weer opbellen, dus houd de website www.rvi.be in de gaten, een dezer ga je het interview dus kunnen horen.

tot straks, Miss Anne!

PS: Anne, misschien kan je in antwoord op deze log het uitzenduur vermelden of zo? Zelf ga ik de komende dagen buiten GSM-bereik zijn, want ik zit in de woestijn.

2 Comments:

At 12:11 a.m., Anonymous Anoniem said...

bedankt voor je kaartje, maar nu is een ding wel heel zeker, ik wil ook koala's gaan knuffelen, dus dat staat zeker nog een keertje op het programma..... nog twee weekjes en de rust is over baby!!!!

your sis

 
At 7:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi Tom!

Ik heb je sms'je gehad hoor! Ik vond het echt superleuk dat je daaraan hebt gedacht. Wat je aan het doen bent lijkt me trouwens echt heerlijk, ik ben ontzettend jaloers...

Tot de volgende blog!
Sarah C

 

Een reactie posten

<< Home